admin
夏休み!
来週からイングリッシュ・ビレッヂも夏休みに入ります!! 明日からお休みを取られているかたがほとんどでしょうか(^^) 楽しみです♪ 皆さんにとって良いリフレッシュの期間になりますように☆ Yuriko.
Olympics & Holiday
Been taking in various Olympic stuff-very exciting with Andy Murray winning the tennis and looking forward to … 続きを読む
Olympics Again!
I’ve been enjoying watching on and off-though my favourite events are next week I think: track races, lo … 続きを読む